Σάββατο 25 Σεπτεμβρίου 2010

Το ποιο σύντομο ανέκδοτο: " ΟΣΕ "

Στην Αθήνα κυκλοφόρησε μια αφίσα των υπαλλήλων του ΟΣΕ με τον τίτλο "Φαντάζεσθε τη χώρα μας χωρίς τραίνα"... !
Έχουν πολύ ιδιαίτερο χιούμορ οι άνθρωποι.
Αν και τα σχόλια περιττεύουν, αξίζουν δυο λόγια για τα τραίνα μας.
Η πλειοψηφία των υπαλλήλων του ΟΣΕ αντιμετωπίζουν τους πελάτες τους εχθρικά. Από τις τηλεφωνικές πληροφορίες και τα εκδοτήρια ώς το προσωπικό των συρμών. Η καθαριότητα στους σταθμούς και στους συρμούς τριτοκοσμική. Τα δρομολόγια είναι ρυθμισμένα για την μεταφορά των ίδιων των υπαλλήλων.
Γραμμές τουριστικού ενδιαφέροντος ( Καλαβρύτων, Ολυμπίας, Νέστου, κλπ, κλπ ) που σε άλλες χώρες θα έκαναν χρυσές δουλειές, έκλεισαν.
Η γραμμή Κυλλήνης - Καβάσιλων έκλεισε μόλις αναβαθμίσθηκε το λιμάνι της Κυλλήνης ( !!! ), παρ' όλο που τα δρομολόγια ήταν υπερπλήρη.
Η γραμμή Διακοπτού - Καλαβρύτων έκλεισε για χρόνια, γιατί πρώτα αγόρασαν καινούργια βαγόνια που δεν χώραγαν στα τούνελ. ( Ο υπεύθυνος της αγοράς πήρε την προμήθειά του, δεν ξέρουμε ποιός είναι, δεν τιμωρήθηκε ).
Τα βαγόνια σκούριαζαν μες στα χωράφια μέχρι ο εργολάβος να φαρδύνει τα τούνελ.
Αφού φάρδυναν τα τούνελ, ανακαλύφθηκε οτι οι γέφυρες δεν άντεχαν τα νέα βάρη.
Άλλη εργολαβία. Οι δύο εργολαβίες θα μπορούσαν να έχουν γίνει μαζί ώστε να μειωθεί στο ελάχιστο η διακοπή των δρομολογίων. Πάλι κανείς δεν τιμωρήθηκε.
Αφού ενισχύθηκαν κι' οι γέφυρες, γίνονται κάπου - κάπου κάποια δρομολόγια !!!
Πρίν δέκα χρόνια ανακατασκευάσθηκε η γραμμή Κρυονερίου - Αγρινίου. Παραμονές κάποιων εκλογών ο υπουργός Βερελής την εγκαινίασε. Αυτό ήταν και το μοναδικό δρομολόγιο που εκτελέσθηκε στην ανακαινισμένη γραμμή. Έκτοτε, έχει λογγώσει και οι σταθμοί ρημάζουν.
Φυσικά, κανείς δεν τιμωρήθηκε.
Οι γραμμές ( της Πελοποννήσου ) είναι παλαιές. Από εποχής Τρικούπη. Εντάξει, αλλά τι εμποδίζει την κυκλοφορία φορτηγών τραίνων - ας πηγαίνουν λίγο ποιό αργά, δε χάλασε ο κόσμος. Θα ανάσαινε το οδικό δίκτυο από τις νταλίκες και ο ΟΣΕ θα είχε σοβαρό έσοδο. Τίποτα απ' αυτά δεν έκανε ο ΟΣΕ όλα αυτά τα χρόνια. Ενώ θα μπορούσε.
Βλέποντας το γκρεμό μπροστά τους, ξεκίνησαν δρομολόγια, προαστιακού τύπου, ( με τις υπάρχουσες υποδομές ) Πάτρας - Ρίου τα οποία έγιναν ευρέως αποδεκτά.
Τόσο το χειρότερο για τους ίδιους. Διότι απέδειξαν οτι μπορούσαν να κάνουν πολλά πράγματα όλα αυτά τα χρόνια, αλλά δεν έκαναν τίποτα.
Γιατί ποτέ, κανείς, δεν τιμωρήθηκε για τίποτα.
Γνωστός μου, πήγε στην Πόλη με το τραίνο Θεσσαλονίκης - Πόλης.
Το τραίνο "έσερνε" και ένα βαγόνι - εστιατόριο. ( wagon - restaurant ).
Ήταν κλειστό. Ρωτώντας, βρήκε τον μάγειρα. Τον ρώτησε γιατί είναι κλειστό.
Ο μάγειρας λοιπόν του εξήγησε οτι το βαγόνι είναι χαλασμένο,  ( προφανώς η κουζίνα ), από μήνες.
Αλλά το σέρνουν πέρα - δώθε για να μήν χάσει ο μάγειρας το μισθό του και τις υπερωρίες του...
Μήπως τιμωρήθηκε κανείς;

Δεν υπάρχουν σχόλια: